šeštadienis, kovo 22, 2008

Velykos lietuviškai

Mačiau labai gerą skelbimą spaudoj, nusakantį lietuviškų Velykų ypatumus.
"Ar jau pasiruošei šv. Velykoms?"
Ir apačioj didelėm raidėm reklamuojamo medikamento pavadinimas
ALKOSTOP.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Na, apsivalgėt margučių? Aš tai jau dirbu nuo pirmadienio, tik sekmadienį švenčiau. Šiandien eisiu nuo 12.30, tai minutę papliurpt atsisėdau. Nes vakare vėlai grįšiu. Per šventes jau maniau, kad reikės pėsti namo eit naktį po darbo... :0)
O šiaip vėl kasdienybė- sūnus prašė sudaryti jam dietą, reik pastudijuot, nes kaip moteris suprantu apie lieknėjimą, o ne apie svorio auginimą ir baltymines dietas :0) Dukrai vakar patariau, kaip excel-iu kai ką padaryt grafike, tai net širdį pakuteno, kad galiu patart, kad išmokau tada... :0)
O vyras nepatenkintas, kad dirbu. Jis palaikė mane, nes... manė, kad iš tiesų manęs nepriims į tą darbą... Jis norėtų, kad kaip visad aš viską spėčiau viena ar su vaikais padaryti namuose, kad jam daugiau dėmesio skirčiau ir bla bla bla... :0)Aš pati nežinau, kodėl priėmė, nes ten visi, kiek susipažinau, baigę medicinos akademiją arba mokosi ten. Bet man patinka. Ką darysi, kai dukra kažkada stojo į gimnaziją, aš irgi leidau, nes maniau, kad tikrai neįstos, nes net nekalė ir nesiruošė daug. Bet ji taip net neabejodama tada pasakė, kad įstos ir... įstojo! :0)

Sunki šiek tiek ši savaitė bus ir labai ilga. Tiesa, tai žinok, jau mane darbe spėjo iškolioti! Toks klientas :0) Bet aš suprantu, kad dirbant su žmonėmis, daugiau laiko klausai jų istorijų, negu dirbi tiesiogiai :0)

Anonimiškas rašė...

Mamka, as dabar girtas. Aciu uz asmeninius velykinius sveikinimus. Gana poslokas buckis nuo manes Tau. Lineli, Dievo karvyte, nu megstu laizytis prisigeres. Ta proga ir tau gana dregnokas, trupuri snargstelejes, dregnokas buckis i zanduka. Kap mylu visus, kap inkalu:)))
Nemoku naudot tu nauju indentifikavimo formu, tai po senobei pasirasau kaip po Neidealas

Anonimiškas rašė...

Neidealui: ką darysi, ačiū ir už tą pošloką... :0) Kaip nuo tavęs, prieš miegą tiks :0)

Linas rašė...

Nu Mamka, likimo ironija arba vaistinėj.Pirma serija:)
Vyrai visada nepatenkinti žinok, visi jie tokie, ane Neidele:)?
Nepervarkit ir nepersigerkit:)

neri rašė...

Labas,mamka.Nu žinok,skaitau ir niekaip mano galvoj netelpa,ot is kur sitiek daug zmoniu,kuriems atrodo kad nuolatinis sedejimas namie yra kazkokia super privilegija ir malonumas. Ne,nu kai vyras taip pasako tai dar puse velnio (visi anie,diedai,tokie patys),ale man neseniai mama pasiule,tipo tu neik dirbt,rupinkis geriau namais,parduotuvem,valgio gaminimu,uzteks kad as dirbu. Akis isverciau. Net nemokejau pasakyt,kaip dustu tiek dvasiskai tiek fiziskai sededama namuose,netekau zado.
Nu atleisk, tu man, mamka, kad as cia issisokau, ale negaliu tylet.