penktadienis, rugsėjo 07, 2007

Ryškėja kontūrai







Jau va tiek pasistūmėm

7 komentarai:

Kristina rašė...

Sauniai visai cia viskas pas tave atrodo :)

Mindaugas rašė...

sveikas, tikrai kad sauniai atrodo. man net primena ta nameli is kaladeliu kur vaikystej deliodavau. Matos zmones rankomis o ne texnika dirba - zolyte aplinkui zaliuoja...
o ka su akimenimis darote? ar i pamatus murijai? ar

Linas rašė...

Na visas šaunumas dar priekyje:)dabar dar tik pradžia. Su akmenim nieko nedarom kol kas, jie bus aplinkai papuošti.

Anonimiškas rašė...

Akmenys aplinkai papuosti grazu! Kaime yra puikiu akmenu pas mus, bet neina ju atvilkti kai kuriu net is sodo :0)
Kadangi kazkam parupo ar negavau dar galo, sakau NE! Gyvenimas dar manes nepribaige... :0) Ir tikiuosi artimiausiu metu nepribaigs. Tiesa, kai kas ganetinai nuliudino, bet as pati kvaila, kad man, kaip zirafai, per velai ateina zinojimas, kad kysius duoti reikia... Bet juk ne kasdien as bunu darbo birzoj! Kai mane itikino, kad i rugpjucio kursus as nepateksiu, nes esu per kvaila jiems, as patikejau, nu gal. Bet kai uzsirasiau i paprasciausius rugseji, tik men. trukmes ir vel nepatekau, tai jau nuliudino, nes jau reiktu darbo, o labai norejau ir tikejaus pasimokyt kompu geriau naudotis. Bet... tipo netilpau. Kai vis vien nedaviau kysio ir jiems pritruko kantrybes, zinai, kaip mane uzrase i spalio? Ogi eme ir tiesiog kazkoki zmogu isbrauke! Nesamones ir tiek, be to ilgai laukti. Parsinesiau kruva knygu is bibliotekos, bet kol kas jos man primena kinieciu rasta :0) Cia apie informatika kurios :0) Siaip birzoj moka tris men. nebloga dali, bet tik balto atlyginimo :0)tai ne kazin kas, bet...
Siaip viskas normaliai. Dukra dabar taip mokos, kad net zaviuos ja. Zinai, kai ji 12val. braize tryne ir perbraize pirma savo brezini(sunku, kai niekad braizybos nesimokius),man kilo toks noras, kai buna, zinai, kai mazam vaikui reik batukus uzrist- ziuri ziuri, atrodo imtum ir padetum, bet negalima :0) Sakau, duok, bent lentele nubraizysiu ir sriftu uzrasysiu, bet ji neduoda, su temperatura visa savaitgali braize braize... O as gryzus pamaciau, kad vietoj 6 skyluciu nubraize 8 ir vel is naujo... :0)Bet visokiu daug nauju ispudziu ir juoku pripasakoja is universiteto. Labai jau ten juos gasdina, kad daug ismes.
Na, dar siek tiek nekaip jauciausi, be to, mano tetis sake, kad plepu kaip prisukta kartais :0) Jis klause, kaip galiu kasdama bulves ispliurpt be pertraukos sitiek laiko! Isuziau savo dedei visas ausis, nes su juo kasiau.O is tiesu kartais niekam nieko nenoriu pasakyt ir tiek. Kazkaip pagalvojau, visi turi savu rupesciu, kiek galima list visiems i aki :0)
Ir dar padariau labai svarbu atradima! Kai vyrai buna per daug ikyrus, uztenka jiems pasakyti, kad esi feministe ir jie atsoka, kaip nuplikyti! Geras! Idomu, kiek is ju tikrai zino, kas tai yra? Bet padeda... :0) As tai nelaikau saves feministe, bet kad uzknisa kartais :0)
Gerai, jau gana, iki.

Anonimiškas rašė...

Beje, Mamka, o kas yra feministė?:)
Klausyk, gal ir tu i koki universitetą pasiduok, kam tau tie kursai? vis ko ors išmoksi:)
Linas

Anonimiškas rašė...

"Aš pati niekada negalėjau sužinoti tiksliai, kas yra feminizmas: aš tik žinojau, kad žmonės vadina mane feministe, kai tik išreiškiu sentimentus, kurie skiria mane nuo ištižėlės ar prostitutės."
--Rebeca West, 1913
:0) Daug tu feminizmo rusiu, beje, ir vyru yra jau feministu. Pagooglink ir rasi, ir apie amazones ir lesbietes ir ka nori :0) Paprasti tipiniai vyrai tai isivaizduoja mazdaug taip: " tai neseksuali boba, kuri, jei galetu, nugnybtu jiems rutuliukus..." Ir kuri nesupranta, kad jos vieta uzpecky :0)
Siaip ar taip, nesu feministe, manau, tik gyvenimas privercia daryti ir vyrisku??? :0) darbu, pav. pasikeisti maisytuva ar pan.
Beje, graziuoju susitariau su kaimyne, kur uzpyle, gausiu pigiai gerus vokiskus sviestuvus, taigi sutaupysiu apie 350lt. Dar neuzilgo jau padarys man paskutini langa,su nuolaida, tai irgi dziaugiuos. Be to, jau pasiuvo naktines uzuolaidas pagal kataloga tokias grazias, tik dar neparsiveziau, irgi dziaugiuos, nes laukiau puse vasaros. Kybartuose isejo daug pigiau, negu Kaune, mazdaug 100-u litu. Tai va taip ir kuitinejuos, tarinejuos :0)
O siaip tai kartais dar pagalvoju, kad esu pati didziausia pasauly nevykele, bet kaip nors istversiu, nieko tokio :0) Vis tiek as sau visai patinku. Net jei esu nieku niekas, esu laiminga, kad esu tokia, kokia esu. Ir papuskit jus visi man i uodega, vat! Bet i maxima vis tiek dirbt neisiu, jau geriau bomzaut. Cia jau nebent badu mirciau. Jau geriau but valytoja , ploveja ar namu tvarkytoja tik ne maxima :0)
Beje, i Anglija nevaziavau, tai vis tiek jie atsiunte tada dukrai atsieit istojimo proga jau toooki telefona! Nei sis nei tas, dabar ir atimt is jos neina :0) Nieko, atsirokuosim.
Beje, statybininkus reikia priziuret, ypac nepazystamus, mazai geru yra, juo labiau, jei bandai pigiau pasidaryt. Sekmes!

Linas rašė...

Nu tu Mamka su bumbuliukais, nesijauti gerai šiuo metu, bet tai laikina, praeis, laikykis:)