penktadienis, rugsėjo 14, 2007

Gavau leidimą

Beje, gavau leidimą statyboms ir turiu projektą:)

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

laiku gavai leidima :0) O siaip grazus vaizdai bus apie namus, fainai!
As tai gerai gyvenu is tiesu. Mano vyrui tai visai patiktu, kad is vis namie buciau. Aisku, tik kugeliukus cepelinukus ir vedariukus, kepsniukus su voveruskom kasdien valgo... :0)
Pas mus siandien fantastiskas oras, mausiu tuoj i gryna ora :0) Man siandien labai puiki nuotaika. Giedra, kaip dangus!
Siaip tai turiu as tu darbu pasiulymu, tik jei negaliu dirbt ko noriu, tai man is tiesu visai dzin ka dirbt, as visur gerai dirbu, kai dirbu, o kai jau nebenoriu gerai dirbt ar nesugebu, tai ir iseinu. Is tiesu gerai, kai darbe yra nors kokia motyvacija dirbt- arba pinigai, arba malonus darbas, arba geri zmones, arba galimybe tobuleti... Blogai, kai nelieka nieko! :0)
Zinai, pav. kad net valytojos darbas turi privalumu? Visu pirma, gali apgalvot ramiai daug rupimu dalyku, nes apie darba galvot nereik! Be to, jei dirbi sakykim vienas, gali klausytis geros muzikos, gali susokt su sluota rokenrola arba padainuot i sluota kaip gerai dainininkei! Didelese patalpose gera akustika ir dar galima puikiai grozetis savo dainavimu, net jei neturi kazin kokio balso! Matei? Cia as taip vienu metu valydavau! O sako blogas darbas! :0) Darbas toks, koks musu poziuris i ji. Va kontroliere autobuse negaleciau dirbt :0)
Sekmes tau statybose, ryt irgi dar vaziuojam pas uosvius, duris statys, nors man jau vemt noris nuo ju to namo ir nuo ju poziurio i darba. Sunku, kai labai is skirtingu seimu su vyru esam. Bet nesiplesiu :0) gero savaitgalio!

Linas rašė...

Gero ir tau savaitgalio, aš per savo karjerą dirbau siuvėju ir kelio darbininku ir karves dar ganiau. Labiausiai patiko karves ganyti:)

Anonimiškas rašė...

As irgi vaikystej karves ganiau :0)
Siandien prisijuokiau, gera diena buvo... Pries kelias dienas mano sirdelei buvo streikas, maniau greitaja reiks kviest, net pajudet negalejau, o namie nei laselio vaistu. Gal reiktu pas gydytoja nueit, bet bijau, niekad del sirdies nebuvau, manau, jau man gana tu ligu, nebenoriu... Siaip ar taip, siandien prijuokiau pilna pilva vitaminu ( sako nuo juoko gaminas "C") Susilaukiau tokio komplimento, kad eina sau. Mane prilygino Poniai Bekhem :0) Kai paklausiau, kuo ji ypatinga, sake viena stilingiausiu Britanijos moteru. Varge, nu jau juokiaus... Cia po kirpyklos, nes pakeiciau biski toki fantastiska stilista i jo mokine, paprastai apkirpo ir tiek, mazai tu mano plauku, gal kokie trys. O dar kirpykloj kirpejos isgyre mano plauku spalva ir sruogeles, kai papasakojau, kad tai man kainavo 5 lt. ir kaip as tai daziau, kirpejos zvenge apsale, nes kirpykloj ima apie 80lt. uz toki darba. Jo, manau ir man paciai antra kart nepavyktu,bet ant savo plauku eksperimentuot galima... :0)
Einu miegot, iki! Beje, pastebejau kvailiausia dalyka- mano sirdis ima streikuot tada, kai as bandau nutarti, kad gyvensiu, kaip visi, kaip reik. Uzsidirbsiu pinigu daug, elgsiuosi kaip kulturinga moteriske, kaip mano mama. Bet padarau visad isvada, kad nuo to as ir susergu, taip jau buvo seniau, kai galiausiai teko operuotis. As tik bandziau gyvent kaip reik, pamindama savo troskimus...Negaliu sau leisti gyventi, kaip reik, man tai prabanga :0) privalau leisti gyventi sau laimingai, tada nesergu net sloga... Turbut viska issigalvoju, nezinau, bet taip jau sutampa. Visada. Idiotiskai skamba kazkaip :0)
Ir dar zinau, kad niekada neturesiu daug pinigu, nes nemoku ju tureti... Zinai, karta turejau susitaupius truputi pinigu palaidinukei, bet ejau pro geliu parduotuve ir pagalvojau, nusiusiu geriau geliu puikiausiam zmogui... Ir nusiunciau! Kaip smagu man buvo... Isivaizdavau, kaip smagu stai taip gauti geliu, kaip jis nusisypsos... Paskui jau po kiek laiko nusipirkau labai grazia palaidinuke, gryzau, paziurejau- labai grazi... kazkaip pagalvojau apie sese, kuri varganai gyvena, paskambinau ir pasakiau, kad nupirkau jai dovana gimtadienio proga. Ir padovanojau... Va taip ir gyvenu. Bet negalvok, as gana savanaude, nusiperku ir sau. Bet kai dovanoji, smagiau, arba kai vaiku akys ziba, kai jiems gali nupirkti koki geresni daikta, kaip jie staiposi... Smagu. Gerai, gana spangt, siuo metu pinigu man tikrai netruksta :0) Bent tam, kas yra butina. Labanakt!

Linas rašė...

kažkaip skaudžiai čia parašei. Visų pirma nesakyk - aš ne... bet kokiu klausimu, nieko tu nežinai, kaip dar bus, tad neužsibrėžk sau ribos. O dėl gyvenimo, manau, kad gyveni teisingai - iš kur tu žinai kaip "reik". Aš tai galvoju, kad taip reik, kaip tu gyveni.Man gražu. Žinai, Mamka, gyvenk kaip gyvenasi, taip ir reikia:)

Anonimiškas rašė...

As skaudziai parasiau? Sudurnai tu ar ka? :0) As gerai gyvenu! Tik galvoju apie viska, taigi mano toks amzius- kai buna vidurio amziaus krizes, depresijos arba arteja klimaksas, oi, sorry, menopauze... :0) Be to as anaiptol nesiruosiu mirti badu, mano pilvas auga nuo persivalgymo ir tinginiavimo siuo metu, o ne tinsta is bado, kaip afrikos vaiku :0) Nors savaitgali Gerai padirbom! Dziaugiuos :) Viskuo stengiuos dziaugtis, nes kai pradesiu dirbt, vel laiko labai sumazes daugeliui fantastiskiausiu dalykeliu, kuriuos dabar galiu nuveikti :0)