penktadienis, birželio 08, 2007

Atostogos savo namuose


Atostogos. Šią ir kitą savaitę. per tą laiką pirksiu namą nusikelti.Va kaip atrodo.Dviejų galų gryčia aukštaitiška

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveikinu :0) O siaip tu dabar name ar bute gyveni? As tai nelabai isivaizduoju kaip ta nama "nukelsi"? Tai tu ji griausi ar kitur pestatysi?

As irgi turiu pagaliau kelias dienas (net penkias!!!) :0) atostogu, tai ka tu manai? Ogi mane siandien paliko viena! Nu ne visai, dar suniukas liko... Issikuopsiu labai svariai namus ir as ryt isvaziuosiu nors trumpam, tik nezinau ar suneli pasiimt, ko gero vesiuos. Tu net neisivaizduoji, koks mano pats graziausias pasaulyje suniukas! Jau toki lepuna auginames, vaikai tai isvis nebaigia niurkyt jo :0) Siandien ryte prabudo, tai atrado toki baisu padara, kaip MUSE! Prasikasdamas lakste per mano galva lovoj gaudydamas :0) Uzsilipa jis toks, kur gali auksciausiai ir guli, kaip liutas karalius ar mauglis ant uolos :0) O didumas gero sprindzio su trupuciu :0) Na, sekmes su tuo namu, iki!

Linas rašė...

Kaip gražiai pasaulyje viskas balansuota, kas džiaugiasi šuniuku, o kas namu. Žavu. Mamka, gerai pailsėk.

Mindaugas rašė...

sveikas Linai, prisidedu prie sveikinimu! Tas namukas tai kaip svajone... o kaip sienojai, mediena? issilaike?
Tiesa sakant igyvendinai mano minti. Pats irgi galvoju kad butu pigiausia nama pasistatyt ismontuojant sena viena ar du namus. gal zinai ka apie molio-siaudu briketus?
Sekmes statybose.

Linas rašė...

Na Mindaugai,, parašyk emailą ir tau surasim kokį vieną:) ne taip jau sunku.

Anonimiškas rašė...

Linai, ir aš džiaugiuosi su Tavim - na dėl to namuko nusikėlimui :)

O šiaip tai ir aš tau parašyčiau e-mail'ą, ale tik to e-mail'o niekur nematau :) reiktų ir man tokio namuko nusikėlimui... dar čia tokie prancūzai kažko panašaus ieškojo...a gal tu man parašytum? būtau dėkingas - zwa1966@gmail.com

Svajūnas

Anonimiškas rašė...

Uzsimane, matai, visi namuku! Naujus statykites, kas cia darosi! Nors mano uosviu irgi kazkada atkeltas, sake.

O as jau gryzau :0) is savo pasakos. Zinot, kaip gera pabuti ten, kur esi laukiama ir mylima, kur pirmos braskes neskinamos, kol tu neatvaziuosi... Buvau ten, kur gali pabuti viena, bet nebuni vienisa, nes zinai, kad tau nieks namaiso pabut paciai su savimi, bet kalbesis su tavim, kai tik panoresi... Buvau ten, kur mane myli tiesiog uz tai, kad esu... Visokia- linksma ir pikta, ar dar kokia, tiesiog lepunele... :0)
Buvau ten, kur bariau senuka, kad apleido sena soda ir jame eme zelti piktzoles, o jis pasiguode, kad nepajegia tiek daug nupjauti... Man buvo gaila ir geda (bet paskui nupjove). Buvau, kur geri i save saules spindulius ir jauti, kaip visur darosi sviesu- sirdyje, galvoje, jauti kaip siltai ir ramiai sruvena kraujas. Zinot, ten, vienoj pievoj, soka begales drugeliu (tu graziuju, ne kopustinuku). Jie tupe ir tupe ant manes pailseti, buvo taip gera. Isiziurejau, kokie jie skirtingi. Ju nugareles apauge plaukiukais ir sparnu dalis ( bet visu skirtingai). Dar ten nardo kregzdes ir atskrenda viena! zuvedra. Ir vis suka suka ratus... Praminiau ja Dzonatanu Livingstonu :0)
As daug tinginiavau (geda!), bet ar zinot, koks jausmas, kai uzmiegi pievoj netycia, o pabudus matai, kad tave rado, eme ir tyliai apklojo, kad neperkaistum.
O paskui ziuri, kaip i raista leidziasi saule, uzmiega drugeliai ir pauksciai, ramybe nusileidzia ant zemes ir atsigulus (jei tiki :0) , beveik girdi, kaip tavo angelas alsuoja tau i plaukus...

Tai va kur buvau pabegus viena be seimynos... O dabar gryzau ir isejau is darbo :0) Dar atidirbsiu tik. Ir gerai :0) Jau buvo pats laikas :0)

Anonimiškas rašė...

Sveikas Linai,
gal gali isduoti komercine paslapti? :) Kiek panasiai toks namukas kainuoja? Jei ka gali i muila :) - arturas.sv@dtiltas.lt

Arturas

Linas rašė...

Na teks pradėti namukų verslą, aš juos kaip daržoves auginsiu darže ir sendinsiu:)
Nauji namai priblokšti gali tviskesiu, dizainu, bet tik kurį laiką, o senas rastinis namas turi savo magijos - jis nenusibosta ir nesikartoja, be to nedemonstruoji savo pretenziju:)
Mamka, o kur dabar eisi? Ar į politiką?

Anonimiškas rašė...

Kur eisiu kur eisiu? Pasakysiu tau liaudiskai lietuviskai :0) Sunim kuliu sukuot ( bent pas mus taip sakoma :0) Yra kur eit, bet pailsesiu :0) Noreciau i kursus vienus, bet vargu ar pavyks, sako labai is anksto reik uzsirasyt.